Luleå Stars, 2012-2013

söndag 14 november 2010

Glädje i Hälsans hus

Började söndagsmorgonen i Hälsans hus. Fast det är tidigt så får jag massa energi så fort jag kliver in i baskethallen. Fick se min dotter och hennes lag vinna två härliga matcher, första mot Höken Basket 2-42 och andra mot Gladan som blev mer spännande, slutresultat 12-14.
Det bästa är att få sitta på läktaren och njuta av all glädje som finns i hallen, framförallt tjejernas glädje på och utanför planen. Samma glädje som jag ser hos mina stars-tjejer, glädjen till att utöva världens bästa sport tillsammans. Fantastiskt.


Blir spännande att följa dessa duktiga tjejer. En dag är det säkert dags för någon av de att dra på sig ett Stars-linne :)

Tack till publiken och "vågen" efter matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar